Pages

Labels

Sabtu, 12 Mei 2012

Bakal teman hidupku

Untuk bakal teman hidupku, bacalah...
Bakal teman hidupku, Aku diamanahkan kepada kamu, Daripada bapamu sebagai wali, Kepadamu sebagai istriku. Maafkan aku jika tak seperti yang kamu mau, Maafkan juga segala tingkah laku ku, Karena... Aku juga manusia biasa seperti kamu. Bakal teman hidupku, Ku pinta pada mu, Bimbinglah aku, Ke jalan yang satu, Jalan yang lurus walau jauh beribu batu. Bakal teman hidupku, Maafkan segala cacat celaku, Maafkan terkasarnya bahasaku, Maafkan segala salah silapku. Maafkan segala kekurangan dan kekurangan kepahamanku. Bakal teman hidupku, Hanya satu yang ku pinta darimu, Bimbinglah suamimu bila ada salah tegurlah bila ada cela Dan... Aku sanggat bangga memilikimu..aku sangat bersyukur memiliki istri sepertimu... Aku bercita-cita dan berusaha menjadi pemimpin keluarga dengan sebaik mungkin..

3 komentar:

  1. Wah jadi menyegerakan ni.... ckkkk...

    BalasHapus
  2. Akh Rudy makane...kelakon juga tho ckkkckkkkc...wah 2bln lagi hari"" yang mendebarkan dan menggemparkan di dunia persilatanm.....

    BalasHapus

 

Total Tayangan Halaman

Blogger news


Yahoo Messenger

About